Młynek do 400 zł

Wszystko na temat młynków, mielenia, a nawet moździerzy... słowem... wszystkiego co mieli!
jerzyk0071
zagląda śmielej
zagląda śmielej

Młynek do 400 zł

Postautor: jerzyk0071 » pt 03 gru 2010, 17:53

Witam,
Proszę o krótką i konkretną radę. Mam ekspres zelmer 13z018. Zastanawiam się nad zakupem młynka, jednak max jego cena nie powinna przekroczyć 400 zł (póki co jestem studentem).

Moje pytanie: Czy jest jakiś w miarę względny młynek w tej kwocie (jeśli tak to jaki). Czy może lepiej na razie wstrzymać się z zakupem młynka (dozbierać jeszcze funduszy), a używać zmielonej kawy lub mielić w Pożegnaniu z Afryką w Lublinie.

Awatar użytkownika
KrzychK
stale zagląda do filiżanki
Sprzęt: Vibiemme Junior BD/ Macap MC4

Re: Konkretna rada

Postautor: KrzychK » pt 03 gru 2010, 18:07

Solis, Demoka, I-mini Ascaso - zerknij w jakich są cenach, jeśli mieszczą się w Twoim budżecie to kupuj, jeśli nie to IMHO lepiej dozbieraj pieniążki.
A najlepiej poczytaj o w/w młynach, pooglądaj. Wszystko to jest na forum.
Grunt to cos ciemnego.... no moze byc i kava.
Vibiemme Junior BD/ Macap MC4

Awatar użytkownika
Jeżyk
kawa w żyłach
kawa w żyłach
Sprzęt: garnek

Postautor: Jeżyk » pt 03 gru 2010, 18:42

400zł na młynek to fatalnie dobrana cena. Na dobry troszkę mało a na słabszy za dużo. Niezłe młynki kosztują 550-650zł. Poszukaj na forum, jest tego trochę w opisach.

Awatar użytkownika
cyrus
@mod
@mod
Sprzęt: osprzęt

Postautor: cyrus » pt 03 gru 2010, 19:09

Pomęcz się jeszcze i dozbieraj, jeśli to nie jakiś wielki problem :-) Koledzy mają rację, jak kupisz coś słabego za 400zł, to po chwili będziesz tego żałował. W tym wypadku pośpiech niewskazany :?
Chyba, że trafi Ci się jakaś okazja lub kupno dobrego, acz używanego młyna :-)
Ascaso Elipse (PID+termo) + Isomac Macinino Professionale Inox + Bialetti Dama Deco' Nero + AeroPress + Hario V60 + phin

jerzyk0071
zagląda śmielej
zagląda śmielej

Postautor: jerzyk0071 » pt 03 gru 2010, 21:27