Odkamienianie ekspresów — czym i jak odkamieniać?

Dyskusje ogólne, porównania sprzętu, tematy nie dające się jednoznacznie zakwalifikować do powyższych kategorii sprzętu.
ninaceg

Odkamienianie ekspresów — czym i jak odkamieniać?

Postautor: ninaceg » ndz 02 kwie 2006, 17:02

Jestem amatorką, z wypowiedzi na forum stwierdziłam, że stosują do odkamieniania niektórzy Kamix, inne środki też posiadają w składzie spożywczy kwasek cytrynowy. Czy można jego roztwór stosować do ekspresu Saeco [email protected]?? dwa razy stosowałam, nie wiem, czy nie zepsują się uszczelki lub jakieś aluminiowe wnętrzności... :( Środki firmowe, stosowane głównie do przemysłowych ekspresów są b.drogie, starczyły by u mnie na 3 lata pewnie, więc szukam odpowiedzi, czy KWASEK CYTRYNOWY jest OK...

Salon Saeco w Kielcach

Odkamieniacz

Postautor: Salon Saeco w Kielcach » ndz 02 kwie 2006, 21:43

Polecam środek do odkamieniania Saeco Entkalker. Z naszych doświadczeń serwisowych wynika, że jest dobry. Wcale nie kosztuje majątku (można go znaleźć np. na Allegro za 11,50 zl).Mamy pewność że jest to odkamieniacz przeznaczony do ekspresów ciśnieniowych.

Awatar użytkownika
Iadurobros
Consigliere
Consigliere

Postautor: Iadurobros » ndz 02 kwie 2006, 21:50

U Mnie w Radomiu mamy wyśmienitą jakościowo głębinową wodę ale niestety Bardzo twardą. Jak często powinienem odkamieniać expres ?

ninaceg

Dzięki, jeszcze jedno: jak się pozbyć czarnego osadu kawy?

Postautor: ninaceg » ndz 02 kwie 2006, 22:50

Chodzi o to, co osadza się na plastikowych częściach wszędzie tam, gdzie wypływa gotowa zaparzona kawa. Czy Saeco Entkalker pomaga i na to??

Magma
zagląda śmielej
zagląda śmielej

Postautor: Magma » pn 03 kwie 2006, 11:09

Słyszałam, że dobrze odkamienia się octem. Sama nie próbowałam. Napisz na co się zdecydowałaś i co z tego wyszło

Salon Saeco w Kielcach

Postautor: Salon Saeco w Kielcach » pn 03 kwie 2006, 21:14