Prośba o weryfikacje sprawności Ascaso Basic

stasiakov
Sprzęt: nie mam

Prośba o weryfikacje sprawności Ascaso Basic

Postautor: stasiakov » wt 11 sie 2015, 22:05

Witam,

Z racji tego, że jestem kompletnym laikiem i nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z ekspresem kolbowym, chciałem prosić Was o pomoc.
Nagrałem film (troche przydługi ale mam nadzieję, że dotrwacie do końca), na którym pokazue krok o kroku co i jak robię.

Oólnie problem polega na tym, że kawa w ogóle nie leci i chyba wszystko co możliwe przecieka.
Dajcie znać czy problem leży po mojej stronie, czy to jednak wadliwy sprzęt.

https://youtu.be/j3Ly3y8aOCs
Ostatnio zmieniony śr 12 sie 2015, 9:03 przez stasiakov, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
ded
@mod
@mod
Sprzęt: Izzo Alex HX E61
Macap MX-P

Re: Prośba o weryfikacje sprawności Ascaso Basic

Postautor: ded » wt 11 sie 2015, 23:15

Popsuty ekspres. Może tylko uszczelki do wymiany, jak jesteś laikiem to wyślij do Janusza i on Ci to opanuje. W ekspresach tej klasy ma prawo coś tam kapnąć z dyszy ale dosłownie kilka kropli. Zakładam, że para jest zakręcona, bo mleka nie spieniałeś na filmiku.

stasiakov
Sprzęt: nie mam

Postautor: stasiakov » śr 12 sie 2015, 9:05

Oczywiście wszystko jest dokręcone do granicy wytrzymałości, także tego typu rzeczy nie wchodzą w grę.
Jest to moje pierwsze uruchomienie ekspresu po rozpakowaniu. Na razie nie będę go nigdzie wysyłał, mam nadzieję, że sprzedający poczuje się do odpowiedzialności i sprzedaży uszkodzonego sprzętu i że przyjmie "reklamacje".

Awatar użytkownika
Blondas
stale zagląda do filiżanki
stale zagląda do filiżanki
Sprzęt: Ascaso Dream, Macap M2M, Quamar M80 E
Moka Bialetti Dama na 3 filiżanki i na 6 filiżanek, AeroPress, Phin

Postautor: Blondas » śr 12 sie 2015, 23:26

Walnięta jest uszczelka zaworu pary, mam to opisane w dziale Dream. Odkręć zawór i sprawdź. Druga rzecz, to czy przypadkiem nie jest za drobno zmielona kawa, to by tłumaczyło, dlaczego nie leci nic przez PF.
Pozdrawiam