

A jak w ogóle z gwarancją? Przynosi się ekspres do LIDLA? Czy jakieś serwisy podpisały z nimi umowy?
Wg. instrukcji trzeba skontaktować się telefonicznie z serwisem (podany stacjonarny numer warszawski), serwis związany jest z importerem, bo nazwy praktycznie takie same. Potem pewnie wysyłka sprzętu do nich, bo wspominają o darmowej (to się chyba samo przez się rozumie)3 miechy? A ja myslałem, że minimum na sprzęt może być rok... ale ja GUPI byłem...
![]()
A jak w ogóle z gwarancją? Przynosi się ekspres do LIDLA? Czy jakieś serwisy podpisały z nimi umowy?
Hmm... a to ciekawe, nie oglądałem tego filmiku do końca, rzeczywiście jest wzmianka o 3 latach gwarancji.3 miesiące czy 3 lata?
Na filmie "szkoleniowym" na tej stronie http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl ... _14837.htm pod sam koniec (bodaj 5:02) podana jest gwarancja 3 letnia. 3 miesięczna byłaby raczej niedozwolona w UE jeśli chodzi o taki sprzęt.
Nie sądzę... w instrukcji jest podany tylko numer kontaktowy i adres do głównego serwisu (chyba w Warszawie, ale nie mam teraz pod ręką instrukcji), być może po kontakcie z nimi podadzą jakiś inny punkt.A mają jakieś podane punkty serwisowe? Bo mniej wygodne może się okazać oddawanie do sklepu i czekanie na naprawę 3 miesiące. Oczywiście zawsze można go po prostu oddać, przynajmniej w ciągu tych 2 lat na podstawie niezgodności z umową.
biomj - dzięki!Antek, nie przepraszaj, bo nie masz za co.
Ja bym nie kombinowała (bo coś się jeszcze bardziej popsuje) tylko czym prędzej zaniosła do sklepu powołując się na ustawę i niezgodnośc towaru.
Nie wykluczone, ze jak go jeszcze mają na stanie (w moim Lidlu np. jest ich jeszcze mnóstwo) to Ci po prostu wymienią od ręki na nowy egzemplarz.
Wróć do „Ekspresy kolbowe domowe”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość