Ekspres automatyczny w granicach 1000 zł

bartlomiejj

Ekspres automatyczny w granicach 1000 zł

Postautor: bartlomiejj » wt 08 wrz 2009, 12:42

Witam!
Zastanawiam się nad prostym, łatwym do ogarnięcia ekspresem za niską cenę( 900-1100zł). Przeglądałem oferty różnych ekspresów i nie mogę zdecydować na konkretny model. Dodam, że nie jestem( póki co) zaawansowanym smakoszem kawy, nie znam się totalnie na poprawnym jej przygotowaniu.

1. Czy warto w tej granicy cenowej kupować ekspres mielący kawę?

2. Może lepiej kupić coś na saszetki ESE i zakupić młynek żarnowy za 200zł?

3. Co sądzicie o Saeco Xsmall'u?

4. Jeśli Xsmall to nienajgorszy wybór za tą cenę czy warto dopłacać 100-150zł za Plusa( różni się przystawką Pannarrello). Jestem laikiem, więc moglibyście wyjaśnić jak to działa? po co dokupować ten kawałek plastyku jeżeli Steam spienia mleko( chyba?) i bez tego ??

5. Czytałem narzekania o serwisie Saeco. Czy ktoś wie jak to wygląda w Łodzi?

Anetii
zagląda śmielej
zagląda śmielej

Postautor: Anetii » śr 09 wrz 2009, 10:09

Ja powiem szczerze - mi smakowała kawa przyrządzona przez ten ekspres :)

kilka informacji na jeog temat było zebranych w tym poście:
http://caffeprego.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=4548
czytam i czytam i mam coraz większy zamęt w głowie :)

bartlomiejj

Postautor: bartlomiejj » śr 09 wrz 2009, 11:41

Dziękuję za odpowiedź:) przeglądałem już tamtą wiadomość, jednak chciałoby się troszkę więcej informacji... Poza tym zastanawiam się czy jest odpowiedniejszy wybór w tym przedziale cenowym... Mam nadzieję, że ktoś się znajdzie kto mi napisze więcej...

piranha

Postautor: piranha » czw 10 wrz 2009, 14:53

Ja stoje przed identycznym dylematem co kolega poprzednik i zastanawiam się czy nie ma sensowniejszej opcji tak do 1100 zł,poczytałem już troche o tym ekspresie ale moze ktoś ma więcej praktycznych uwag,jakas porada propozycja??

Awatar użytkownika
jarma
kawa w żyłach
kawa w żyłach
Kontaktowanie:

Postautor: jarma » czw 10 wrz 2009, 15:49