NIVONA 630 - problemy

kuka
zagląda od święta
Posty: 13
Rejestracja: wt 06 lip 2010, 15:56

NIVONA 630 - problemy

Postautor: kuka » wt 06 lip 2010, 16:02

witam,
od dzisiaj mam Nivonę 630 - przetestowana i kawka wychodzi super, ale chciałam go wyłączyć i niestety nie mogę. Po naduszeniu przycisku włącz/wyłącz nic się nie dzieje, nawet jak potrzymam dłużej. W instrukcji nic nie mogę znaleźć, dzwoniłam do serwisu ale też nie wiedzą, mam przywieść bo nawet Pan nie kojarzy tego ekspresu - tak rzadko bywają w serwisie :)
Być może to problem z jakiś ustawieniem - nie wiem.
Na wyświetlaczu palą się tylko ziarenka od mocy kawy.
Może ktoś z Was się z tym spotkał, albo wie co i jak trzeba ustawić aby go wyłączyć.
Trochę mnie wkurza kwestia oddania do serwisu, szczególnie, że nie ma takiego w Poznaniu, a po drugie za trzy dni jadę na wakacje.

edit: wyłączyłam go z prądu - i po ponownym podłączeniu już się nie włącza ;/

kuka
zagląda od święta
Posty: 13
Rejestracja: wt 06 lip 2010, 15:56

Re: NIVONA 630 - problem z wyłączeniem

Postautor: kuka » śr 07 lip 2010, 12:36

ekspres już w serwisie - nie minęło 24 godziny jak odebrałam a już w naprawie.
Dystrybutor sprzętu nie wymienia tylko naprawia.
Troszkę się zdziwiłam - bo większość opinii jest o niezawodności tego sprzętu, a w serwisie się okazało, że jest zupełnie inaczej :)

to tak gwoli wyjaśnienia - dla tych, których by ten temat zainteresował.
napiszę jak już go odbiorę - co było i jak długo trwało.

Awatar użytkownika
mcmc
stale zagląda do filiżanki
stale zagląda do filiżanki
Posty: 165
Rejestracja: czw 10 wrz 2009, 13:20
Lokalizacja: Torun/Slupsk

Re: NIVONA 630 - problem z wyłączeniem

Postautor: mcmc » śr 07 lip 2010, 12:41

Dystrybutor sprzętu nie wymienia tylko naprawia.
Gdybyś zażądała, to miałby obowiązek go wymienić. Dziwię się, że naprawiasz nowiutki sprzęt.

RAF77

Postautor: RAF77 » śr 07 lip 2010, 14:05

>>
Ostatnio zmieniony pn 23 sie 2010, 0:32 przez RAF77, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mcmc
stale zagląda do filiżanki
stale zagląda do filiżanki
Posty: 165
Rejestracja: czw 10 wrz 2009, 13:20
Lokalizacja: Torun/Slupsk

Postautor: mcmc » śr 07 lip 2010, 14:31

Każdy ma wolny wybór i kupuje co chce. Jak czytam to forum, tak oceniam że 80% usterek i problemów przydarza się ludziom którzy wybrali automaty. Zakup automatu to chyba jakaś forma sadomasochizmu ...
Widzisz, ja miałem (i w sumie nadal mam) kolbowy DeLonghi kupiony w sumie za niemałe pieniądze i takie (autocenzura) nikomu nie polecam. Psuł się na potęgę.

// po co cytujesz wypowiedź poprzednika?? //admin

RAF77

Postautor: RAF77 » śr 07 lip 2010, 21:30

>>
Ostatnio zmieniony pn 23 sie 2010, 0:32 przez RAF77, łącznie zmieniany 1 raz.

jurekes
zagląda od święta
Posty: 14
Rejestracja: czw 19 lis 2009, 23:07

Postautor: jurekes » pn 12 lip 2010, 22:23

Miałem identyczną sytuację z NIVONĄ 730. Przez 2 dni wyłączałem ekspres wyjmując wtyczkę z gniazdka. Co ciekawe po włożeniu wtyczki ekspres był wyłączony, można go było włączyć przyciskając włącznik, ale o wyłączeniu nie było mowy. Dzwoniłem do serwisu - gość był w szoku: jak to można włączyć, a nie da się wyłączyć?
Później wszystko dziwnie wróciło do normy - od miesiąca sytuacja nie powtórzyła się. Obawiam się, że sytuacja może się powtórzyć już po gwarancji.

asikczek
Posty: 2
Rejestracja: pt 16 lip 2010, 19:57
Lokalizacja: Chorzów

Postautor: asikczek » pt 16 lip 2010, 20:04

witam,
mam ten sam problem. Ale zacznę od początku. Po wielu odwiedzonych forach, postanowiłam zakupić nivonę 630. Kupiłam w euro agd. Działał świetnie przez kilka dni. Potem zaczęły się problem z włącznikiem. Gdy naciskałam włącz / wyłącz przycisk nie zawsze zaskakiwał za pierwszym razem, aż w końcu całkiem przestał działać. Nawet nie minął tydzień a juz zawoziłam do sklepu, Panowie się dziwili ale wymienili na nowy. W poniedziałek odebrałam nowy sprzęt a dziś historia się powtórzyła. :roll: Już nie wiem co robić. Znowu będę musiała odwieźć sprzęt do sklepu. :evil:

czy ktoś też miał aż takie problemy z tym sprzętem???

kuka
zagląda od święta
Posty: 13
Rejestracja: wt 06 lip 2010, 15:56

Postautor: kuka » pn 26 lip 2010, 13:26

problemem są jakieś za długie elementy w przycisku i jak się okazało trzeba je było spiłować o 1 mm. Trwało to w serwisie 2 tygodnie :D
Ale ekspres ponownie nie działa po wizycie w serwisie - przycisk włączania i wyłączania owszem - ale ani panel ani nawet nie napełnia się wodą - a przed awarią przycisku wszystko działało. Po włączeniu jest tylko szum i nic poza tym. Masakra - mam już dosyć, szczególnie, że prawdopodobnie w serwisie coś jeszcze popsuli.

Awatar użytkownika
slavik
ojciec chrzestny
ojciec chrzestny
Posty: 2787
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 13:53
Sprzęt: Do wymiany...?

Postautor: slavik » pn 26 lip 2010, 18:07

Może spiłowali o 1mm za dużo... :wink:
Malawi Mzuzu Geisha - idę po Ciebie Obrazek
Cellini-i-mini/Z..haus/Skerton/v60

Awatar użytkownika
kawcio
S Z A M A N
S Z A M A N
Posty: 3474
Rejestracja: czw 25 gru 2008, 0:22
Sprzęt: VibiemmeHX|M4D|RB
Santos#4|Porlex
Hario[FP/V60/TCA-2]
Aeropress|Clever|CM-6A
Bialetti Dama
Gene Cafe
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: kawcio » pn 26 lip 2010, 20:40

Albo ten co do ciebie wrócił to nie twój....
Drip: Ethiopian Shegole Limu | Bolivian Finca Espinoza
Espresso: Black Dog | Flower King

kuka
zagląda od święta
Posty: 13
Rejestracja: wt 06 lip 2010, 15:56

Postautor: kuka » wt 27 lip 2010, 10:22

ekspres jest ten sam :) przed oddaniem do serwisu spisałam wszelkie numery jakie się na nim znajdowały.
Ale co do usterki - przyjechali panowie z serwisu i się okazało, że wiązka kabli od wyświetlacza się odczepiła - prawdopodobnie w transporcie.
Zrobili i teraz piję już kawkę.
Mam nadzieję, że to koniec niemiłych przygód i teraz będę mogła zając się piciem i szukaniem smacznej kawy :)

Awatar użytkownika
kawcio
S Z A M A N
S Z A M A N
Posty: 3474
Rejestracja: czw 25 gru 2008, 0:22
Sprzęt: VibiemmeHX|M4D|RB
Santos#4|Porlex
Hario[FP/V60/TCA-2]
Aeropress|Clever|CM-6A
Bialetti Dama
Gene Cafe
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: kawcio » wt 27 lip 2010, 11:38

powodzenia w podróży przez kawowe bezdroża....
;)
Drip: Ethiopian Shegole Limu | Bolivian Finca Espinoza
Espresso: Black Dog | Flower King

theo
Posty: 2
Rejestracja: sob 29 paź 2011, 18:37
Sprzęt: Nivona 630

Nivona 630 - problemy ze smakiem kawy

Postautor: theo » sob 29 paź 2011, 18:50

Dzień dobry! Chciałem podzielić się swoimi doświadczeniami z użytkowania ekspresu Nivona 630. Jestem jego posiadaczem od ponad roku, nie sprawiał dotychczas żadnych problemów. Niedawno wyświetlił się komunikat o potrzebie odkamienienia ekspresu, co też uczyniłem środkiem bodajże SAECO. Stosowałem tylko i wyłącznie wodę przefiltrowaną, jednak widać to do końca nie pomogło. A być może po prostu ekspres po przelaniu odpowiedniej ilości wody miał zakodowane odkamienianie.

Pojawiły się jednak niepokojące objawy. Kawa zaczęła być po prostu niesmaczna, bardzo wodnita i bez odpowiedniego koloru, wręcz powiedziałbym blada.

Czy to odkamienienie nie przyniosło pożądanego efekty, czy może to jakiś inny defekt? Ekspres jest na gwarancji, jednak nie przeżyję co najmniej dwóch tygodni bez kawy :) Chciałbym spytać czy ktoś z Was spotkał się z podobnymi objawami i czy jest możliwość, aby poradzić sobie we własnym zakresie z tym faktem?

Dodam, że starałem się w miarę możliwości przeczyścić jednostkę zaparzania, jednak nie dało to efektu.
ps. dziękuję adminowi za przeniesienie postu na swoje miejsce.:)

newcastle26
Posty: 3
Rejestracja: śr 28 gru 2011, 21:03
Sprzęt: Nivona 630

Re: Nivona 630

Postautor: newcastle26 » śr 28 gru 2011, 21:08

Witam
Rowniez posiadam Nivone 630 i mam pewien proplem. A przynajmniej tak mi się wydaje.
Mianowicie: przy spienianiu mleka to pierwsze udezenie pary (zanim pociagnie mleko) jest bardzo mocne. Czy u Pana tez wystepuje ten problem?


Wróć do „Ekspresy automatyczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości