Jaki automatyczny ekspres do kawy wybrać?

kaszub_kaszub

Jaki automatyczny ekspres do kawy wybrać?

Postautor: kaszub_kaszub » śr 13 wrz 2006, 14:00

Witam,
czytam sobie i czytam posty na tym fajnym forum no i doszedlem do wniosku, ze jestem zupelnie zielony w temacie parzenia dobrej kawy. :oops:
Kawiarnia w mojej instytucji jest prowadzona przez Wlochow no i rzeczywiscie kawa serwowana przez nich jest swietna, i chyba wlasnie to przekonalo mnie i moja zone do rezygnacji z filtrow i przejscia na lepsze.
Z tym, ze niestety rankiem brak czasu (jest jeszcze mala dzidzia) na parzenie za pomoca urzadzen przez forumowiczow sugerowanych i chwalonych, dlatego jedyna alternatywa jest pelny automat.
Jako, ze wybor dobrego ekspresu okazuje się strasznie trudny, chcialbym Was prosic o sugestie i porady.
Z dotychas ogladanych (ale nie wyprobowanych!) przeze mnie ekspresow dobre wrazenie robi na nas Jura Z5 oraz S9. Ale domyslam się, ze niekoniecznie to co jest prezentowane w marketach jest najlepsze na rynku i pewnie czesc firm/ekspresow jest tylko dostepna w "dobych" sklepach.
Ogromnie dziekuje za wszelka pomoc. A i zastrzegam, ze niestety ograniczamy się jedynie do pelnej automatyki. Wiem co trace ale inaczej nie da rady.
Pozdrowienia

Awatar użytkownika
zamek
Consigliere
Consigliere
Sprzęt: espresso: Bezzera Mitica Top | Mazzer Super Jolly
drip: zbyt dużo by wymieniać

Postautor: zamek » śr 13 wrz 2006, 14:06

a cena? "głębokie kieszenie" czy jest jakaś max. suma do wydania?

kaszub_kaszub

Postautor: kaszub_kaszub » śr 13 wrz 2006, 14:12

ok 1500 Euro, ale oczywiscie jesli warto byloby dolozyc to pewnie max 2000 euro

Awatar użytkownika
zamek
Consigliere
Consigliere

Postautor: zamek » śr 13 wrz 2006, 14:30

:shock: - po co aż tyle? o ile zrozumiałem ma robić kilka kawa dziennie.

ja bym obejrzał Saeco Primea Touch Plus - zrobi espresso, cappucino, latte...łatwy, intuicyjny w obsłudze - na tej stronie: http://www.saeco-primea.com/ jest trochę więcej informacji i filmów.