Kawa do automatu

Tu można dzielić się informacjami na temat parzenia kawy, rodzajów, smaku...
kakao

Kawa do automatu

Postautor: kakao » czw 13 sie 2009, 17:55

Witam,

Z góry przepraszam jeśli taki wątek już istnieje, szukajka nie zwróciła nic co by rozwiało moje wątpliwości.

Wstępie zaznaczę, że jestem początkującym pospolitym pijaczem kawy i w ekspres zaopatrzyłem się kilka dni temu. Padło na Saeco XSmall Plus - ze względu na stosunek cena/wygoda/jakosc (przycisk i mam poranne espresso).
Aktualnie wyladowal w nim davidoff z hipermarketu, ale szczególnie smaczny napoj z niego nie wychodzi, na szczescie z paczki niewiele zostało. Poszukuje jakiegos ciekawszego surowca, ktory nadawalby się 1) dla laika 2) do takiego automatu.

Bede wdzieczny za feedback (w szczegolnosci rowniez od posiadaczy w/w ekspresu ktorym udalo się osiagnac dobre rezultaty).
Saeco XSmall Plus + La Brasiliana Oro Rosso

antonio
S Z A M A N
S Z A M A N
Sprzęt: E61, FB70, Sublima, MSJ, K30, R55, W15A, W1
Kontaktowanie:

Postautor: antonio » czw 13 sie 2009, 18:36

A czy ten automat ma młynek?

kakao

Postautor: kakao » czw 13 sie 2009, 18:37

Tak - to był jeden z powodów dla którego skusiłem się na niego:)

antonio
S Z A M A N
S Z A M A N
Kontaktowanie:

Postautor: antonio » czw 13 sie 2009, 19:01

To odpowiedź na Twoje pytanie padła tu setki razy --- kup jakąkolwiek dobrą, świeżą kawę. Nie z supermarketowej półki, bo tam warunki przechowywania kawie zupełnie nie sprzyjają. Raczej z jakiejś polskiej palarni kaw specjalnych, od importera małej włoskiej palarni?

kakao

Postautor: kakao » czw 13 sie 2009, 19:46

Wiec bez dluzszego zastanowienia zamowilem po 1kg Mokito Bianco i LaBrasiliana ORO ROSSO z pewnego sklepu majacego Slask w nazwie:) Nie omieszkam podzielic się wrazeniami amatora:)

antonio
S Z A M A N
S Z A M A N
Kontaktowanie:

Postautor: antonio » czw 13 sie 2009, 20:40

Next time zapraszam i do mnie :)

gromog
zagląda całkiem śmiało
zagląda całkiem śmiało