Bialetti kontra inni producenci

Jeśli ten dział rozrośnie się - oddzielimy poszczególne tematy.
baz
zagląda całkiem śmiało
zagląda całkiem śmiało

Bialetti kontra inni producenci

Postautor: baz » sob 06 lis 2010, 1:04

Jestem nowicjusz i już!
Najmocniej przepraszam, ale pomocy potrzebuję, laik jak ta lala, jaką kafetierkę polecicie? Wizualnie Top Moka wygrywa, ale o Bialetti słyszę co i rusz, a o tej drugiej pies z kulawą nogą nie szczeka ani nic, ani w nocy, ani w dzien. Z góry dziękuję za pomoc

Awatar użytkownika
kawcio
S Z A M A N
S Z A M A N
Sprzęt: VibiemmeHX|M4D|RB
Santos#4|Porlex
Hario[FP/V60/TCA-2]
Aeropress|Clever|CM-6A
Bialetti Dama
Gene Cafe

Postautor: kawcio » sob 06 lis 2010, 12:22

Bialetti - MADE IN ITALY to sprawdzony produkt, np seria Dama, są dobrze wykonane, w rozmaitych kolorach i wielkościach, również z przezroczystym wieczkiem.
Drip: Ethiopian Shegole Limu | Bolivian Finca Espinoza
Espresso: Black Dog | Flower King

szyroki
zagląda całkiem śmiało
zagląda całkiem śmiało
Sprzęt: Technivorm Moccamaster

Postautor: szyroki » pn 08 lis 2010, 9:40

Ja posiadam mokę marki Top Moka, model Mini na dwie filiżanki i jestem z niego bardzo zadowolony. Oczywiście, nie ma co marzyć o prawdziwej cremie, ale poza tym walory smakowe i moc kawy są porównywalne do espresso, a nawet lepsze niż espresso z mojego Zelmera.
Nie odwodzę od Bialetti, to renomowana marka, ale Top Moka to również włoska produkcja, staranne wykonanie, wysoka jakość materiałów. Weź tę, która Ci się podoba wizualnie, takie jest moje zdanie, bo cenowo chyba nie ma między nimi specjalnej różnicy.

baz
zagląda całkiem śmiało
zagląda całkiem śmiało

Postautor: baz » pn 08 lis 2010, 15:16